(els artistes participants podrien dir alguna cosa...)



7 comentaris:

Anònim ha dit...
on

Jo no sóc participant, però voldria dir que m'ha agradat el treball de Bernat Alsina.

albert

Anònim ha dit...
on

Hola,

Us haig de dir que personalment, considero que aquest any hi ha hagut un molt bon nivell. S'han presentat 22 projectes i se n'ha seleccionat 8.

Jo que he seguit les mostres des dels seus inicis (la primera; n-art, que es va mostrar al casal de joves del sidral) i que he participat en algunes, us haig de dir que em sembla que per fi, la mostra comença a agafar entitat i que per tant, cal felicitar a tots els participants seleccionat.

Personalment el treball d'en Raul Roncero és el que més em va agradar (li vaig dir a ell personalment i ara ho faig públicament). Em sembla un treball amb molt de contingut i que a més, donarà peu, segur, a noves obres i reflexions entorn a la construcció de la identitat.

A veure si animem el fòrum, que fa dies que la cosa està paradeta!!!

Ismael

Anònim ha dit...
on

Jo que també he seguit unes quantes mostres penso que que la d'aquest any ha estat un èxit absolut. Tant per la participació com per la qualitat del conjunt.
Animar als batarts a que hi participin, mai es perd res per presentar-s'hi!!

cit

Anònim ha dit...
on

Per cert, a mi no m'ha agradat el treball de Bernat Alsina. Conceptualment massa obvi potser!

c

Anònim ha dit...
on

Utilitzar llenguatges obvis, per mi, pot ser un mitjà per poder fer entendre millor el concepte.

Anònim ha dit...
on

(albert)

Anònim ha dit...
on

Estic dacord amb la frase, però jo no parlo de llenguatges, parlo d'idees. I segons la meva opinió comparar artista jove amb experimentació està suat, és poc original i és el primer que se't passa pel cap.
I més quan aquesta experimentació s'explica (llenguatge) a partir de la primera imatge que a tothom se li podria ocudir: proveta o comptagotes de laboratori.

Ha de fer una portada amb sentit i concepte, o amb una imatge aproximada sobre el tema per omplir un espai ja em va bé? (i em ve al cap el cartell d'aquest any de les santes que potser seria una mica al revés: un bon concepte, segons la meva opinió clar!, tot i que el cartell en si em falla una mica)

Tot i això el catàleg no em desagrada, però mai he acabat d'entendre el paper del dissenyador en aquest sentit. Hi ha de tot suposo...

c