INAUGURACIÓ SÓC / COS











3 comentaris:

Anònim ha dit...
on

Finalment he pogut anar a veure "sóc/cos", amb tranquilitat. D'entrada us haig de confessar que, així com amb la pintura i la fotografia encara m'atreveixo a fer-hi alguna critica, amb el video em costa més, entre d'altres coses, perquè el format no m'atrau gaire. Tot i que, quan puc, vaig al Loops.

Dit això però, haig de reconèixer que, en general, m'ha sorprés positivament. Un nivell creatiu més que correcte. I bona tècnica.
I en particular, l'obra d'Estefania Pizarro m'agradat força, donant-li un plus emotiu amb la musica de Antony&The Johnsons.

Felicitats a tots. Ismael: bona feina. Encara, però, tinc el dubte inicial: és el lloc adeqüat per exposar-hi els treballs dels alumnes?

Cordialment,
Pere-Màrtir Brasó

Anònim ha dit...
on

Benvolgut i ben trobat Pere,

Gràcies pel teu comentari i sobretot, per la teva visita. Efectivament la videocreació té una lectura diferent que no pas la pintura o la fotografia. En aquesta mostra, hem intentat treballar en dues línies: per una banda vam voler que els alumnes treballessin en un format professional, i és per això que tenim l'interés que segueixin totes les fases de producció d'una exposició de forma real (ja deia que hem sortit amb els alumnes a diferents llocs: Casal l'Aliança museu del Càntir, Sala del Calisay) així doncs no és tan sols una tasca unidireccional cap al PMC.

L'altre eix és que s'entengui que l'exposició és d'alumnes i que per tant, estan vinculats a una escola i a una proposta de treball: és per això que insistim, tant en el catàleg desplegable com en les diferents explicacions en en els monitors a explicar les intencions i les propostes.

Personalment crec molt amb aquesta fórmula de treball per al nostra alumnat i per altra banda també em sembla interessant de cara a donar a conèixer a la ciutadania que fan els alumnes de 2n de Batxillerat d'arts (pensaria el mateix si fossin els del Satorras o els del GEM qui fessin la mostra).

Em sembla que el que és realment important és que el que mostrem sigui de qualitat i en aquests sentit personalment n'estic molt satisfet.

Espero haver-te respost, que no convençut, les preguntes que feies.

Moltes gràcies i fins a la propera!

Ismael Cabezudo

Anònim ha dit...
on

Ismael: puc estar més o menys d'acord en si el lloc és el més adeqüat per mostra el treball dels estudiants. El que no puc pas discutir-te és la convicció i argumentació en que ho defenses. Per tant, no tinc res més dir en contra de'aquests projectes que dueu a terme. Només repetir que ho he trobat, en general, d'un molt bon nivell i per tant, felicitats a professor i alumnes!

Pere-Màrtir Brasó