un nas batar.T


- Crisitan · Blanca · Alicia · Anna · Cris · Blanca · Andrea · Mireia · Clara · Miriam · Sergi · Joana · Isma · Ari · Laura · Marta · Ingrid · Marc -




Aquí, deixo alguns dels bat.arts capturats [flash!] amb el nas de pallaso, el día de carnestoltes. Això va ser pel matí, abans d'entrar al Reina Sofia.

La idea era capturar a tota la classe (em feia gràcia fer una segona versió del bec d'anec de l'any passat) però, alguns es van despistar (jo em vaig despistar) alhora de fer la foto, d'altres van "fujir" del meu nas.

(preferien dur el seu propi)

(:

p.d: Realment no creia que les coses amb certes persones poguessin millorar-canviar tant. Però 24h. duran 5 dies son 24h Crec que tots esteu amb mi, n?

xxx

vru.

1 comentaris:

Anònim ha dit...
on

jO krec el mateix! madrid a sigut una experiència "única" crec que per tots.en aquest viatge he conegut a gent que feia 1 any i mig que tenia a la classe. Encara que amb els ensurts i els petits mal ratos tots ens em unit més. la llastima és que el curs s'acaba... i amb alguns companys ja no ens veurem mes!!